Kaip skatinti klientų lojalumą dirbant su svetaine?

Kaip skatinti klientų lojalumą? Klientų lojalumas – viena svarbiausių sėkmingo verslo paslapčių. Būtent lojalūs klientai daugiausiai prisideda prie verslo sėkmės. Deja, daug įmonių nepanaudoja savo interneto puslapio kurti klientų lojalumą ir išlaikyti esamus klientus. Visai nesvarbu, kokia yra interneto svetainės paskirtis: reprezentuoti įmonę ar parduoti elektroninės parduotuvės prekes, privilioti naujus klientus nuolaidomis ar galimybe gauti vertingą informaciją ar pasiūlymą pateikus savo el. pašto adresą. Interneto puslapis gali būti veiksminga priemonė parduoti produktus ir naujiems, ir jau esamiems lojaliems klientams. Tereikia tinkamai išnaudoti šią galimybę.

Prisitaikantis (angl. responsive) interneto svetainės dizainas

Tikriausiai šiandien būtų sunku rasti žmogų, kuris nesinaudotų mobiliuoju telefonu ar kompiuterine planšete. Šiandienos vartotojai reiklūs: jie nori, kad viskas būtų patogu naudoti ir negali pakęsti, kai interneto puslapis yra nepritaikytas mobiliesiems įrenginiams. Tai sukelia daug nepatogumų ir atstumia potencialų klientą: per mažą tekstą reikia didinti, o norėdamas pamatyti norimą informaciją ar tiesiog pabaigti skaityti sakinį nuolat turi pirštais valdyti tekstą. Klientai nori ir tikrai įvertina, kai interneto svetainė veikia nepriekaištingai naudojantis bet kokiu įrenginiu – ir mobiliuoju telefonu, ir kompiuterine planšete, kuriose įdiegtos skirtingos sistemos. Net dabartiniams klientams gali kilti abejonių dėl jūsų įmonės, jeigu jūs neturėsite prie skirtingų ekrano dydžių prisitaikančios interneto svetainės. Klientui tai kels abejonių dėl jūsų modernumo ir kliento poreikių įvertinimo. Tai gali paskatinti potencialų klientą rinktis jūsų konkurentų įmonę, kurios interneto svetainė yra prisitaikanti. Įmonėms reikėtų turėti prisitaikančią (angl. responsive) interneto svetainę ne tik dėl to, kad klientai, patyrę nepatogumų, nepabėgtų, bet ir dėl to, kad jie jumis pasitikėtų.

Teigiamų klientų atsiliepimai – raktas į naujų klientų širdis

Kaip skatinti klientų lojalumą? Patys patikimiausi ir užtikrinčiausi klientai aplanko jūsų interneto svetainę, kai išgirsta  puikias rekomendacijas. Teigiami komentarai rašomi dėl įvairių priežasčių, pavyzdžiui, funkcionalaus interneto svetainės dizaino, prekių ir aptarnavimo kokybės bei kita. Jūsų pastangos ir atsakingas požiūris į interneto svetainės kūrimą gali padėti pritraukti ilgalaikių klientų. Pavyzdžiui, profesionaliai sukurta interneto svetainė, atitinkanti šiuolaikinio dizaino tendencijas, gali būti įvertinta ir pasidalinta kaip puikus pavyzdys draugams. Iš kitos pusės, prastas, pasenęs, nemodernus dizainas atstumia klientus ir trukdo burti gerbėjų ir pirkėjų ratą. Verta įsitikinti, kad jūsų įmonės interneto puslapis yra pranašesnis už konkurentų interneto svetainę, patraukia ir sudomina interneto svetainės lankytoją.

Socialinių tinklų mygtukų galia – jų įdiegimas gali lemti jūsų populiarumą socialiniuose tinkluose

Kaip skatinti klientų lojalumą? Viena didžiausių galimybių, kurios neišnaudoti tiesiog negalima, yra socialiniai tinklai. Tikėtina, kad paslaugomis ar prekėmis patenkinti klientai bus linkę dalintis vertingu jūsų interneto svetainės turiniu. Todėl įmonės, kurios siekia sėkmės socialiniuose tinkluose (pavyzdžiui, Facebook’e ar Instagram’e), turėtų paskatinti esamus puslapio lankytojus sekti naujienas įmonės socialiniuose tinkluose. Naujienas galima sekti įdiegus pasidalinimo ir reakcijos mygtukus, tokius kaip Facebook like savo interneto puslapyje. Tai labai paprastas ir patogus būdas klientui išreikšti teigiamą emociją. Interneto puslapio dizainas gali būti pritaikytas ir skatinti dabartinius jūsų klientus pasidalinti vertingu puslapio turiniu socialiniuose tinkluose su savo draugais, pažįstamais žmonėmis, šeima. Tereikia įdiegti socialinius pasidalinimo ir reakcijos mygtukus. Juos vertėtų įdiegti prieš ar po vertingo puslapio turinio, kuriuo norėtumėte, kad būtų dalinamasi.

Kaip skatinti klientų lojalumą? Apčiuopiama interneto puslapio vertė – patikimumo garantas

Jei įmonė rūpinasi klientais ir jų poreikiais, jie niekada neapsiribos tik siūloma preke ir jos aprašymu. Klientų lojalumas gali būti skatinamas siūlant ir rodant plačias įmones galimybes. Kad klientai grįžtų, reikia kurti priežasčių sugrįžti. Interneto puslapio prekių ar paslaugų nuolaidų pasiūlymai, vaizdo pamokos, vertingi straipsniai gali būti tos priežastys, dėl kurių klientas į jūsų svetainę užsuks dažniau, o ir apsipirks ar apsilankys ne kartą. Nemokama vertinga informacija yra tai, kas domina smalsius ir kokybę bei dėmesį vertinančius žmones. Neabejotinai klientų lojalumas skatinamas sudarant jiems galimybių sugrįžti dėl vertingos informacijos. Jei klientas grįžta į interneto svetainę, jis padidina ir paslaugos ar produkto įsigijimo tikimybę.

Tiesioginis bendradarbiavimas – tiesioginė nauda

Šiais laikais tiesioginio bendravimo mažėja. Internetu (angl. online) sudaromi sandoriai dažnai yra beasmeniai. Tiesioginis kontaktas gali kainuoti brangiau ir dėl laiko sąnaudų, ir dėl pinigų, bet per ilgesnį laikotarpį tiesioginis bendravimas su klientu atsiperka. Sukurtas malonus ryšys yra priežastis sugrįžti nusipirkti kitą prekę ar paslaugą pas jus. Yra įrodyta, kad jeigu kontaktinė forma, telefono numeriai, el. pašto adresai yra išdėstomi tinkamai, tai gali tapti efektyviu būdu paskatinti klientą susisiekti su jumis. Taigi tiesioginis bendravimas skatina klientų lojalumą ir kuria progas sugrįžti.

Visus žmones, kuriems kilo klausimų skaitant straipsnį, mielai pakonsultuosime ir jiems patarsime. Galime pasiūlyti, kaip pagerinti jūsų interneto puslapio lankomumą pateikdami konkrečius būdus, kaip pritraukti daugiau lankytojų į jūsų interneto svetainę. Taip pat galime infromuoti, kaip optimizuoti interneto svetainę, kad būtumėte geriau randami Google paieškoje.

Karkasiniai namai | Elektroninių parduotuvių kūrimas